Reditus

Hej! En återkomst är i vardande. Har inte besökt denna plats på flera år. Tror sista gången jag skrev och postade något här var runt 2010. Sju långa år sedan. Det är ju en mindre evighet. Utan att låt för gammal, och allt för livserfaren så vågar jag påstå att livet ofta kommer i vägen för hur vi vill leva detsamma. Så är i alla fall fallet här. Jag har inte slutat skriva men valt att hålla det för mig själv. Framförallt få annan form då all denna tid ägnats åt andra intellektuella övningar, vilket lämnar lite tid över till någon seriös ordkavalkad. I tankarna har mycket dock arbetats fram som jag vill ska finnas i form av tecken mot vit bakgrund. Mest för min egen skull. Kommer delta i de övningar som finns att hitta på skrivpuffen(rekommenderas starkt för den som vill få en knuff i rätt riktning). Väl mött! /P

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

